Dagarna rullar...

Dagarna rullar utan några större händelseförlopp. Igår gick jag till ett stort köpcentrum. Det tog minst 45 minuter dit så när jag väl kom fram hade jag ingen större lust för shopping. Jag gick runt och kikade lite iallafall, åt lunch, kollade på hula-hula dans och sist blev jag fast i en bohandel. Jag gick därifrån med en bok, min första bok på engelska. Får se om jag tar mej igenom den. När jag kom tillbaka till Waikiki köpte jag mej en skål med frusen yoghurt och satte mej på en bänk vid havet och började läsa i min bok. Efter en stund gick jag dock tillbaka till hostelet, bytte om och gick ner på stranden och läste i solen istället. 
 
Idag har jag ägnat hela dagen på stranden och förbättrat brännan. Jag tog ett break för lunch som fick bli en baguett från Subway. Vid fyra gav jag upp, gick hem, tog en dusch och sen har det inte hänt så väldans mycket mer. Mina planer för morgondagen är iallafall att åka till Pearl Harbour. Spännande. 
Just ja, mitt öra är mycket bättre. Snart är det två dygn sen jag tog mina sista värktabletter så äntligen börjar det släppa. Gutt ju:D
 
Kram Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0